سوالات متداول

در این بخش سوالات مربوط به کاربران و نمایندگان درج شده است

بیشترین سوالات کاربران و نمایندگان

در این بخش بیشترین سوالاتی که از سمت کاربران و نمایندگان محترم مطرح شده است ، به همراه پاسخ قرار داده شده است 

در صورتی که سوال دیگری دارید از طریق پشتیبانی پنل خود با ما در ارتباط باشید !

♦ سوالات مربوط به کاربران

این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر(Browser) بروز شده در کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید.پیشنهاد می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (Firefox) استفاده نمایید.

کم بودن سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت ، زیرا ارسال ها بعد از درخواست ، از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.

 

تمامی موارد الزامی نیست ،  و ارسال تصویر کارت ملی (با وضوح کامل و گرفته شده با موبایل) کافی است

این مورد میتواند دلایل مختلف داشته باشد.

۱- عدم تطابق کد ملی و یا شماره شناسنامه با اطلاعات اولیه ثبت نام

۲- ناقص بودن آدرس ویا اطلاعات

۳- وضوح پایین تصویر ارسال شده 

۴- ارسال تصویر اسکن شده ( تصویر ارسالی میبایست با موبایل گرفته شود)

– برای اطلاع دقیق از طریق راه های تماس در ارتباط باشید

در سامانه پیامک شما در هر ثانیه میتوانید ، صدها پیامک را به مخاطبین خود ارسال نمائید ، اما در گوشی موبایل سرعت ارسال پایننتر  و تعرفه ارسال نیز بیشتر است ، همچنین در سامانه پیامک شما امکانات بیشتری برای تبلیغات دارید. مانند بانک شماره موبایل، ارسال انبوه کشوری و کد پستی و منطقه و امکانات بسیار زیاد دیگر که میتوانید استفاده نمائید.

خیر ، شما میتوانید با ثبت نام در پنل های کاربری و یا نمایندگی سیلور (رایگان ) پنل خود را بدون هزینه دریافت کنید و فقط هزینه پیامک های ارسالی خود را پرداخت کنید.

امکانات پنل ها با هم برابر است ، تنها تفاوت پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میباشد. به عنوان مثال در پنل سیلور تعرفه ارسال شما ۱۱/۵ تومان است ، اما در پنل پلاتین و ویژه ارشد تعرفه ارسال شما ۸/۵ تومان است.

در صورتی که ارسال و ترافیک بالای دارید میتوانید با خرید پنل های گلد یا پلاتین ، در هزینه های ارسال خود صرفه جویی نمائید.

بله شما برای ارسال پیامک میبایست در پنل خود شارژ داشته باشید ، شارژ های خریداری شده شما تاریخ انقضا ندارند.

در پنل پیام کوتاه اعلانک ، پنل ها دائمی بوده و هزینه تمدید سالیانه دریافت نمیشود.

خیر در پنل شما بیش از ۸ خط اشتراکی و عمومی جهت ارسال پیامک فعال است ، میتوانید از این خطوط پیامک های خود را ارسال نمائید.

بله در صورتی که شما خط اختصاصی داشته باشید ، میتوانید بر روی پنل خود دریافت پیامک نیز داشته باشید . مخاطبین شما هر پیامی به شماره اختصاصی شما ارسال کنند ، شما میتوانید ان را در پنل خود مشاهده نمائید.

دریافت هزینه کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.

بله ، شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید پنل خود را به میزان دلخواه شارژ نمائید.

 اخذ مالیات مصرف کننده نهایی و پرداخت آن به اپراتورها الزامی است. بعضی از سامانه ها در ظاهر مالیات دریافت نمیکنند ، ولی در اصل مبلغ مالیات را به هزینه پیامک اضافه و دریافت میکنند.

در مواقع متعدد این مبالغ بعد از چند دقیقه به حساب شما برگشت داده میشود ، در صورتی که از سمت بانک برگشت داده نشد ، اطلاعات تراکنش ( تاریخ و زمان دقیق – مبلغ تراکنش – و ۴ رقم اخر کارت) را از طریق تیکت اعلام نمائید تا بررسی و پنل شما شارژ گردد.

بعد از ثبت نام در صفحه تعرفه ، میتوانید تعرفه ارسال بر اساس هر اپراتور را مشاهده نمائید
 
بله ؛ شما در هر زمان میتوانید با پرداخت هزینه مورد نظر پنل خود را ارتقا دهید.
بله شما از طریق خط خدماتی اشتراکی میتوانید پیام های اطلاع رسانی خود را به بلک لیست ارسال نمائید  ، همچنین از خط ۹۹۹۰ – ۹۹۰۰ نیز میتوانید پیام های تبلیغاتی خود را به بلک لیست ارسال کنید.
بله در پنل خود منوی وب سرویس > افزونه ها ، میتوانید افزونه های مورد نظر را دانلود و نصب نمائید .
در حال حاضر افزونه اطلاع رسانی تیکت و فاکتور و… و افزونه وریفای شماره موبایل برای WHMCS موجود میباشد .
دیگر افزونه ها برای اسکریپت ها را میتوانید در همین بخش دانلود نمائید 
شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی را در شماره خود غیر فعال کرده اند ، بر این اساس امکان ارسال پیامک از خطوط عادی (تبلیغاتی) میسر نمی باشد. لذا برای ارسال به این شماره ها میبایست از خطوط خدماتی و یا خط سیم کارتی استفاده نمائید.

تعداد کاراکتر در هر صفحه پیامک فارسی دقیقاً مثل ارسال پیامک از تلفن همراه است. در پیامک فارسی صفحه اول ۷۰ کاراکتر، صفحه دوم ۶۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۶۷ کاراکتر می باشد.

در پیامک انگلیسی نیز صفحه اول ۱۶۰ کاراکتر، صفحه دوم ۱۵۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۱۵۷ کاراکتر هستند.

بله شما میتوانید در پیام های خود از حروف فارسی و انگلیسی بصورت ترکیبی استفاده نمائید.در این صورت هزینه هر پیام شما بصورت فارسی محاسبه خواهد شد

بله شما میتوانید از طریق مستندات وب سرویس که در منوی وب سرویس پنل خود درج شده است ، پنل خود را نرم افزار حسابداری خود متصل کرده و پیام های مختلف را از طریق ان ارسال نمائید.

شما میتوانید با استفاده از خط خدماتی پیام های وریفای و تائید خود را به شماره های بلک لیست ارسال نمائید.

وب سرویس سامانه اعلانک مجهز به ارسال سریع پیامک (بدون نیاز به کد نویسی و…) میباشد 

♦ سوالات مربوط به نمایندگان

در پنل کاربری شما فقط امکان ارسال پیامک بر اساس امکانات موجود در پنل خود را دارید ، اما در پنل نمایندگی در کنار ارسال پیامک میتوانید پنل مشابه به پنل خود را به هر شخص و شرکتی واگذار کرده و کسب درآمد نمائید.

شما به روش های زیر میتوانید از پنل نمایندگی کسب درآمد کنید.

۱- فروش پنل به قیمت دلخواه

۲- فروش شارژ به کاربران

۳- فروش خط اختصاصی به کاربران

۴- دریافت سفارش و ارسال پیامک

بله شما میتوانید با ثبت نام در پنل نمایندگی سیلور ، نمایندگی رایگان پیامک را دریافت نمائید.تمامی امکانات پنل ها برابر است و تنها تعرفه ارسال پیامک متفاوت میباشد

امکانات هر سه پنل با هم برابر است ، تنها تفاوت موجود تعرفه ارسال پیامک میباشد ، به این صورت که در پنل سیلور رایگان تعرفه ارسال پیامک شما ۱۱/۵ تومان است ، اما در پنل پلاتین ۸/۵ تومان است.

در صورتی که تعرفه شما کمتر باشد میتوانید به کاربران خود تعرفه کمتری واگذار کنید و کاربران بیشتری را جذب کنید

خیر  ، شما نیاز به خرید هیچگونه هاست ، یا سرور ندارید ، هاست و فضای کافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، شما کافی است یک دامنه مثل ELANAK.IR یا هر دامنه دیگری را ثبت نمائید و به پنل خود متصل نمائید تا کاربران شما از این دامنه ثبت نام و به پنل خود لاگین نمایند.

بله شما میتوانید با ثبت یک دامنه (با پسوند دلخواه) و اتصال آن به پنل نمایندگی خود ، این امکان را داشته باشید که کاربران از آن دامنه ثبت نام کرده و به پنل خود وارد شوند.
 

درصورتی که از دامنه استفاده می نمائید ns ها را بر روی ns1.PayamMatni.com و ns2.PayamMatni.com ست نمائید و در صورتی که می خواهید سامانه بر روی ساب دامین شما فعال شود یک a-record با نام دلخواه ایجاد و آن را بروی آی پی ۱۵۸٫۵۸٫۱۸۶٫۲۴۳ ست نمائید.

بعد از ست کردن ns و یا آی پی به بخش مدیریت پنل خود و بخش ثبت دامنه ، مراجعه کرده و دامنه خود را ثبت نمائید

توجه: اگر از دامنه اصلی خود استفاده میکنید بعد از ثبت از طریق تیکت اعلام نمائید تا دامنه شما فعال شود.(در صورتی که از ساب دامنه استفاده میکنید نیاز به ارسال تیکت نمیباشد)

در تمامی بخش ها ، لینکی با نام “راهنما” در پایین همان کادر وجود دارد که با کلیک بر روی ان میتوانید راهنمای همان بخش را مطالعه نمائید.

با توجه به اینکه در این سامانه نمایندگی ها کاملا مستقل است ، تیکت های کاربران در پنل شما قابل بررسی و مشاهده میباشد ، شما میبایست به این تیکت ها پاسخ دهید .

در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا پاسخ مطلوب ارائه شود و شما نیز به کاربر خود اعلام نمائید.

برای ایجاد کاربر شما میبایست مراحل زیر را در بخش مدیریت پنل خود انجام دهید.

۱- تعرفه ایجاد نمائید

۲- بسته ایجاد نمائید

۳- کاربر ایجاد کنید

بله ؛ شما در هر زمان میتوانید با پرداخت هزینه مورد نظر پنل خود را ارتقا دهید.
 
بله خطوط هدیه اختصاصی به تمامی کاربران نمایندگان نیز در نظر گرفته شده است.
خیر ؛ در پنل پیام کوتاه اعلانک (PayamMatni) ، حتی اگر شارژ شما ۰ باشد ، کاربران شما میتوانند از درگاه اشتراکی (بی نام) شارژ خود را بصورت آنلاین خرید کنند و سود شما بصورت اعتبار بر روی پنل شما اضافه میشود.
در پنل اعلانک (PayamMatni.com) ، برای نمایندگانی که درگاه بانکی ندارند و یا به دلیل مشکلات و محدودیت هایی نمیتوانند دریافت کنند ، درگاه اشتراکی در نظر گرفته شده است و کاربران شما میتوانند در هر ساعت از شبانه روز پنل خود را بصورت آنلاین شارژ نمایند.

با اتصال درگاه بانکی اختصاصی خود به پنل نمایندگی میتوانید سود های جمع شده خود را در حساب بانکی خود دریافت نمائید

با توجه به اینکه شرکت اعلان پیام ارائه دهنده سامانه PayamMatni.com میباشد و سرشاخه این سامانه است ، ما بر این باوریم که یکی از الزامات نمایندگان ، پشتیبانی سریع و دقیق و حرفه ای است ، بر این اساس برترین تیم پشیبانی را برای شما فراهم کرده ایم.شما میتوانید از طریق راه های تماسی (مثل تماس تلفنی – پشتیبانی تلگرام – پشتیبانی واتس آپ- 

پشتیبانی ایمیل – پشتیبانی تیکتی پنل) سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید .تیم پشتیبانی پنل پیام کوتاه اعلانک به سرعت مشکل شما را بررسی کرده اعلام نظر خواهد کرد. شما نیز از پشتیبانی لذت خواهید برد

تائید پیام های ارسالی ، خطوط اختصاصی و مدارک کاربران شما از طرف شرکت اعلان پیام (اعلانک)  میباشد و نیازی به انجام کار خاصی از طرف شما نمیباشد
 
در حالت کلی مدارک به دلایل مختلف رد میگردد ، این موارد را اصلاح نمائید

۱- عدم تطابق اطلاعات تصویر ارسالی با اطلاعات کاربر هنگام ثبت نام

۲- واضع نبودن تصویر ارسالی

۳- ناقص بود اطلاعات هویتی و ادرس کاربر هنگام تکمیل فرم ثبت نام

۴- ارسال تصویر اسکن شده (تصاویر میبایست با موبایل گرفته و ارسال شود)

بله در پنل نمایندگی شما نیز میتوانید دقیقا پنلی مشابه پنل خود به هر شخص و شرکتی واگذار کنید.

جهت فعالسازی پنل نمایندگی ، در بخش تنظیمات > خرید قابلیت و خرید نمایدگی ، نام کاربری ایشان را ثبت نمائید .

در صورت مواجه با این خطا کافی است نام کاربری خود را از طریق تیکت و یا از بخش تنظیمات > خرید قابلیت ثبت نمائید.

خیر ؛ از شما بابت ارائه پنل نمایندگی و یا کاربری هزینه دریافت نمیشود.

مشاوره با ما

سوالات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمائید 

نیاز به کمک بیشتری دارید؟

از طریق راه های ارتباطی زیر نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول اعلانک 1

تلفن تماس

۰۴۱۳-۴۴۷۸۰۸۹
۰۴۱۳-۴۴۸۶۷۱۵
۰۴۱۳-۲۳۴۴۸۹۶

سوالات متداول اعلانک پشتیبانی

پشتیبانی

پشتیبانی تلگرام
پشتیبانی وآتس آپ
پشتیبانی تیکتی پنل

سوالات متداول اعلانک آدرس

آدرس شرکت

آذربایجان شرقی ، شهر تبریز ،خیابان دارائی سوم ، ساختمان اداری قائم ، طبقه ۳ جنوبی ، شرکت اعلان پیام آذربایجان