بیشترین سوالات کاربران و نمایندگان
در این بخش بیشترین سوالاتی که از سمت کاربران و نمایندگان محترم مطرح شده است ، به همراه پاسخ قرار داده شده است
در صورتی که سوال دیگری دارید از طریق پشتیبانی پنل خود با ما در ارتباط باشید !
♦ سوالات مربوط به کاربران
آیا برای استفاده از پنل نیاز به نصب برنامه در کامپیوتر یا گوشی دارم؟
این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر(Browser) بروز شده در کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید.پیشنهاد می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (Firefox) استفاده نمایید.
در صورتی که سرعت اینترنت کم باشد تاثیری بر ارسال پیامک دارد؟
کم بودن سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت ، زیرا ارسال ها بعد از درخواست ، از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.
در بخش ارسال مدارک باید تمامی مدارک را ارسال کنم؟
تمامی موارد الزامی نیست ، و ارسال تصویر کارت ملی (با وضوح کامل و گرفته شده با موبایل) کافی است
مدارک خودم را بارگذاری کردم اما رد شد ، چرا؟
این مورد میتواند دلایل مختلف داشته باشد.
۱- عدم تطابق کد ملی و یا شماره شناسنامه با اطلاعات اولیه ثبت نام
۲- ناقص بودن آدرس ویا اطلاعات
۳- وضوح پایین تصویر ارسال شده
۴- ارسال تصویر اسکن شده ( تصویر ارسالی میبایست با موبایل گرفته شود)
– برای اطلاع دقیق از طریق راه های تماس در ارتباط باشید
تفاوت ارسال SMS از پنل پیامک و گوشی چیست؟
در سامانه پیامک شما در هر ثانیه میتوانید ، صدها پیامک را به مخاطبین خود ارسال نمائید ، اما در گوشی موبایل سرعت ارسال پایننتر و تعرفه ارسال نیز بیشتر است ، همچنین در سامانه پیامک شما امکانات بیشتری برای تبلیغات دارید. مانند بانک شماره موبایل، ارسال انبوه کشوری و کد پستی و منطقه و امکانات بسیار زیاد دیگر که میتوانید استفاده نمائید.
برای فعالسازی پنل حتما باید هزینه پرداخت کنم؟
خیر ، شما میتوانید با ثبت نام در پنل های کاربری و یا نمایندگی سیلور (رایگان ) پنل خود را بدون هزینه دریافت کنید و فقط هزینه پیامک های ارسالی خود را پرداخت کنید.
تفاوت پنلهای سیلور و گلد و پلاتین در چیست؟
امکانات پنل ها با هم برابر است ، تنها تفاوت پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میباشد. به عنوان مثال در پنل سیلور تعرفه ارسال شما ۱۱/۵ تومان است ، اما در پنل پلاتین و ویژه ارشد تعرفه ارسال شما ۸/۵ تومان است.
در صورتی که ارسال و ترافیک بالای دارید میتوانید با خرید پنل های گلد یا پلاتین ، در هزینه های ارسال خود صرفه جویی نمائید.
برای ارسال پیامک نیاز به خرید شارژ دارم؟
بله شما برای ارسال پیامک میبایست در پنل خود شارژ داشته باشید ، شارژ های خریداری شده شما تاریخ انقضا ندارند.
آیا پنل ها هزینه تمدید سالیانه دارند؟
در پنل پیام کوتاه اعلانک ، پنل ها دائمی بوده و هزینه تمدید سالیانه دریافت نمیشود.
برای ارسال پیامک حتما باید شماره خرید کنیم؟
خیر در پنل شما بیش از ۸ خط اشتراکی و عمومی جهت ارسال پیامک فعال است ، میتوانید از این خطوط پیامک های خود را ارسال نمائید.
ایا من میتوانم از مشتریان پیامک دریافت کنم؟ ایا این امکان هزینه دارد؟
بله در صورتی که شما خط اختصاصی داشته باشید ، میتوانید بر روی پنل خود دریافت پیامک نیز داشته باشید . مخاطبین شما هر پیامی به شماره اختصاصی شما ارسال کنند ، شما میتوانید ان را در پنل خود مشاهده نمائید.
دریافت هزینه کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.
ایا میتوانم پنلم را بصورت آنلاین با کارت بانکی شارژ کنم؟
بله ، شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید پنل خود را به میزان دلخواه شارژ نمائید.
درسامانه شما مالیات دریافت میشود اما در برخی سامانه ها مالیات دریافت نمیشود ، چرا؟
اخذ مالیات مصرف کننده نهایی و پرداخت آن به اپراتورها الزامی است. بعضی از سامانه ها در ظاهر مالیات دریافت نمیکنند ، ولی در اصل مبلغ مالیات را به هزینه پیامک اضافه و دریافت میکنند.
پنلم را شارژ کردم ، پول از حسابم کم شد ، اما پنلم شارژ نشد !
در مواقع متعدد این مبالغ بعد از چند دقیقه به حساب شما برگشت داده میشود ، در صورتی که از سمت بانک برگشت داده نشد ، اطلاعات تراکنش ( تاریخ و زمان دقیق – مبلغ تراکنش – و ۴ رقم اخر کارت) را از طریق تیکت اعلام نمائید تا بررسی و پنل شما شارژ گردد.
هزینه ارسال هر پیامک چند است؟
آیا امکان ارتقا پنل کاربری سیلور به گلد وجود دارد؟
من میتوانم به شماره های بلک لیست هم پیامک ارسال کنم؟
من سایت WHMCS دارم ایا افزونه پیامک دارید؟
برخی از شماره های من بلک لیست است ، بلک لیست یعنی چی؟
تعداد کاراکتر در پیام چگونه محاسبه میشود؟
تعداد کاراکتر در هر صفحه پیامک فارسی دقیقاً مثل ارسال پیامک از تلفن همراه است. در پیامک فارسی صفحه اول ۷۰ کاراکتر، صفحه دوم ۶۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۶۷ کاراکتر می باشد.
در پیامک انگلیسی نیز صفحه اول ۱۶۰ کاراکتر، صفحه دوم ۱۵۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۱۵۷ کاراکتر هستند.
ایا میتوانم در پیامک هم از حروف فارسی و هم از حروف انگلیسی استفاده کنم؟
بله شما میتوانید در پیام های خود از حروف فارسی و انگلیسی بصورت ترکیبی استفاده نمائید.در این صورت هزینه هر پیام شما بصورت فارسی محاسبه خواهد شد
آیا امکان اتصال پنل به برنامه حسابداری وجود دارد؟
بله شما میتوانید از طریق مستندات وب سرویس که در منوی وب سرویس پنل خود درج شده است ، پنل خود را نرم افزار حسابداری خود متصل کرده و پیام های مختلف را از طریق ان ارسال نمائید.
برای ارسال کد های فعالسازی به شماره های مسدود چه راهکاری دارید؟
شما میتوانید با استفاده از خط خدماتی پیام های وریفای و تائید خود را به شماره های بلک لیست ارسال نمائید.
وب سرویس سامانه اعلانک مجهز به ارسال سریع پیامک (بدون نیاز به کد نویسی و…) میباشد
♦ سوالات مربوط به نمایندگان
تفاوت پنل کاربری و نمایندگی چیست؟
در پنل کاربری شما فقط امکان ارسال پیامک بر اساس امکانات موجود در پنل خود را دارید ، اما در پنل نمایندگی در کنار ارسال پیامک میتوانید پنل مشابه به پنل خود را به هر شخص و شرکتی واگذار کرده و کسب درآمد نمائید.
چگونه میتوانم از پنل نمایندگی کسب درآمد کنم؟
شما به روش های زیر میتوانید از پنل نمایندگی کسب درآمد کنید.
۱- فروش پنل به قیمت دلخواه
۲- فروش شارژ به کاربران
۳- فروش خط اختصاصی به کاربران
۴- دریافت سفارش و ارسال پیامک
آیا میتوانم پنل نمایندگی رایگان دریافت کنم؟
بله شما میتوانید با ثبت نام در پنل نمایندگی سیلور ، نمایندگی رایگان پیامک را دریافت نمائید.تمامی امکانات پنل ها برابر است و تنها تعرفه ارسال پیامک متفاوت میباشد
تفاوت پنل های نمایندگی سیلور و گلد و ارشد ویژه در چیست؟
امکانات هر سه پنل با هم برابر است ، تنها تفاوت موجود تعرفه ارسال پیامک میباشد ، به این صورت که در پنل سیلور رایگان تعرفه ارسال پیامک شما ۱۱/۵ تومان است ، اما در پنل پلاتین ۸/۵ تومان است.
در صورتی که تعرفه شما کمتر باشد میتوانید به کاربران خود تعرفه کمتری واگذار کنید و کاربران بیشتری را جذب کنید
آیا برای نمایندگی نیاز به خرید هاست یا سرور داریم؟
خیر ، شما نیاز به خرید هیچگونه هاست ، یا سرور ندارید ، هاست و فضای کافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، شما کافی است یک دامنه مثل ELANAK.IR یا هر دامنه دیگری را ثبت نمائید و به پنل خود متصل نمائید تا کاربران شما از این دامنه ثبت نام و به پنل خود لاگین نمایند.
آیا امکان دارد کاربران من از دامنه من استفاده کنند؟
چگونه دامنه خودم را به پنل نمایندگی متصل کنم؟
درصورتی که از دامنه استفاده می نمائید ns ها را بر روی ns1.PayamMatni.com و ns2.PayamMatni.com ست نمائید و در صورتی که می خواهید سامانه بر روی ساب دامین شما فعال شود یک a-record با نام دلخواه ایجاد و آن را بروی آی پی ۱۵۸٫۵۸٫۱۸۶٫۲۴۳ ست نمائید.
بعد از ست کردن ns و یا آی پی به بخش مدیریت پنل خود و بخش ثبت دامنه ، مراجعه کرده و دامنه خود را ثبت نمائید
توجه: اگر از دامنه اصلی خود استفاده میکنید بعد از ثبت از طریق تیکت اعلام نمائید تا دامنه شما فعال شود.(در صورتی که از ساب دامنه استفاده میکنید نیاز به ارسال تیکت نمیباشد)
آیا برای استفاده از پنل راهنما یا توضیحات دارید؟
در تمامی بخش ها ، لینکی با نام “راهنما” در پایین همان کادر وجود دارد که با کلیک بر روی ان میتوانید راهنمای همان بخش را مطالعه نمائید.
تیکت های کاربران من را چه کسی پاسخ خواهد داد؟
با توجه به اینکه در این سامانه نمایندگی ها کاملا مستقل است ، تیکت های کاربران در پنل شما قابل بررسی و مشاهده میباشد ، شما میبایست به این تیکت ها پاسخ دهید .
در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا پاسخ مطلوب ارائه شود و شما نیز به کاربر خود اعلام نمائید.
برای راه اندازی پنل نمایندگی و اینکه کاربر ایجاد کنم چه کار باید انجام دهم؟
برای ایجاد کاربر شما میبایست مراحل زیر را در بخش مدیریت پنل خود انجام دهید.
۱- تعرفه ایجاد نمائید
۲- بسته ایجاد نمائید
۳- کاربر ایجاد کنید
آیا امکان ارتقا پنل نمایندگی سیلور به گلد وجود دارد؟
آیا کاربران من نیز میتوانند از خط اختصاصی هدیه استفاده کنند؟
برای شارژ کاربران من حتما باید در پنل خودم شارژ داشته باشم؟
برای شارژ آنلاین کاربرام حتما باید درگاه بانکی داشته باشم؟
چگونه سود های خود را میتوانم نقد کنم؟
با اتصال درگاه بانکی اختصاصی خود به پنل نمایندگی میتوانید سود های جمع شده خود را در حساب بانکی خود دریافت نمائید
پشتیبانی پنل پیام کوتاه اعلانک چگونه است؟
با توجه به اینکه شرکت اعلان پیام ارائه دهنده سامانه PayamMatni.com میباشد و سرشاخه این سامانه است ، ما بر این باوریم که یکی از الزامات نمایندگان ، پشتیبانی سریع و دقیق و حرفه ای است ، بر این اساس برترین تیم پشیبانی را برای شما فراهم کرده ایم.شما میتوانید از طریق راه های تماسی (مثل تماس تلفنی – پشتیبانی تلگرام – پشتیبانی واتس آپ-
پشتیبانی ایمیل – پشتیبانی تیکتی پنل) سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید .تیم پشتیبانی پنل پیام کوتاه اعلانک به سرعت مشکل شما را بررسی کرده اعلام نظر خواهد کرد. شما نیز از پشتیبانی لذت خواهید برد
خطوط اختصاصی و مدارک من را چه کسی تائید میکند؟ آیا نیازهست بنده کاری بکنم؟
مدارک کاربر من رد شده است ، دلیل رد چیست؟
۱- عدم تطابق اطلاعات تصویر ارسالی با اطلاعات کاربر هنگام ثبت نام
۲- واضع نبودن تصویر ارسالی
۳- ناقص بود اطلاعات هویتی و ادرس کاربر هنگام تکمیل فرم ثبت نام
۴- ارسال تصویر اسکن شده (تصاویر میبایست با موبایل گرفته و ارسال شود)
آیا من نیز میتوانم پنل نمایندگی واگذار کنم؟
بله در پنل نمایندگی شما نیز میتوانید دقیقا پنلی مشابه پنل خود به هر شخص و شرکتی واگذار کنید.
جهت فعالسازی پنل نمایندگی ، در بخش تنظیمات > خرید قابلیت و خرید نمایدگی ، نام کاربری ایشان را ثبت نمائید .
خطای "نمایندگی شما غیر فعال است" را چگونه فعال کنم؟
در صورت مواجه با این خطا کافی است نام کاربری خود را از طریق تیکت و یا از بخش تنظیمات > خرید قابلیت ثبت نمائید.
برای ارائه پنل کاربری و نمایندگی باید هزینه پرداخت کنم؟
خیر ؛ از شما بابت ارائه پنل نمایندگی و یا کاربری هزینه دریافت نمیشود.
مشاوره با ما
سوالات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمائید
نیاز به کمک بیشتری دارید؟
از طریق راه های ارتباطی زیر نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس
۰۴۱۳-۴۴۷۸۰۸۹
۰۴۱۳-۴۴۸۶۷۱۵
۰۴۱۳-۲۳۴۴۸۹۶

پشتیبانی
پشتیبانی تلگرام
پشتیبانی وآتس آپ
پشتیبانی تیکتی پنل

آدرس شرکت
آذربایجان شرقی ، شهر تبریز ،خیابان دارائی سوم ، ساختمان اداری قائم ، طبقه ۳ جنوبی ، شرکت اعلان پیام آذربایجان